0  |  0

محصولات نوآورانه ایرانی روانه بازار چین می شوند

محصولات نوآورانه ایرانی روانه بازار چین می شوند

یک همکاری مشترک میان ایران، چین و ایتالیا شکل گرفته است تا برای ۱۰۰ نوآوری برتر صنعتی با هدف انتقال فناوری، سرمایه جذب شود. این کار ورود محصولات به بازار چین را تسهیل می‌کند.
شرکت‌های کوچک و متوسط»، «استارت‌آپ‌های نوآور»، «شرکت‌های زایشی» و «تیم‌های تحقیقاتی» برای مشارکت در این طرح تا ۳۰ خردادماه سال جاری فرصت دارند طرح‌های خود را ارائه کنند.
این همکاری مشترک توسط انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است.
در این همکاری مشترک حوزه‌هایی چون «نسل جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «حمل‌ونقل هوشمند»، «مواد جدید»، «انرژی‌های نو»، «تولید هوشمند»، «تجهیزات پیشرفته پزشکی»، «کشاورزی مدرن»، «تجهیزات پیشرفته»، «زیست فناوری و پزشکی نوآورانه» و «حفاظت از محیط‌زیست و توسعه پایدار» مدنظر قرار دارد.
این رویداد فناورانه ۴ تا ۶ مهرماه ۱۴۰۰ در پکن چین برگزار می‌شود تا شرایط برای ورود محصولات و خدمات برتر صنعتی به بازار چین فراهم شود.
بر این اساس نوآوران و فناوران می‌توانند با شرکت در این برنامه از فرصت ارائه طرح خود به تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران، مراکز رشد و متخصصان با تجربه چینی بهره‌مند شوند.
این برنامه از سال ۲۰۰۷ تا کنون هر سال با تمرکز بر مباحث مهم بین‌المللی در زمینه علوم، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود و در هر دوره موضوع متفاوتی برای آن مدنظر است. موضوع انتخاب شده برای این دوره «سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ نوآوری صنعتی برتر برای انتقال فناوری بین‌المللی» است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com