0  |  0

ثبت نام برای حضور در بخش «الکام تاکز» آغاز شد

ثبت نام برای حضور در بخش «الکام تاکز» آغاز شد

«الکام تاکز» با هدف ایجاد فضایی برای بیان نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات و همچنین ایجاد فرصتی برای تعامل و گفتگو میان همه فعالان این حوزه‌ها، در نمایشگاه الکامپ اجرایی خواهد شد.
این بخش یکی از بخش‌های مهم الکامپ ۱۴۰۰ محسوب می‌شود که با در نظر گرفتن شیوه نامه‌های کامل بهداشتی و رعایت فاصله‌های اجتماعی شرکت کنندگان و سخنرانان، برگزار می‌شود.
اساتید و صاحب نظرانی که تمایل به سخنرانی و بیان دیدگاه‌های خود در الکام تاکز دارند، باید در سایت این نمایشگاه ثبت نام کنند.
نمایشگاه تخصصی الکامپ ۱۴۰۰ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com