0  |  0

سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن برگزار می شود

سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن برگزار می شود

ستاد توسعه فناوری‌های لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویدادی برای به‌کارگیری نوآوری‌ها در حوزه معدن فراهم کرده است.
در این راستا، سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی میزبان ایده‌های نوآورانه و فناوری‌های حوزه لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت برگزار می شود.
رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با فناوری‌های بومی
این جشنواره در سال جاری میزبان صدها ایده نوآورانه در حوزه فناوری و بخش‌های مختلف مورد حمایت معاونت علمی و فناوری است.
فناوری‌های پیشرفته معدنی از جمله هوش مصنوعی، داده‌های کلان و شبیه‌سازی سه‌بعدی، اینترنت اشیا و واقعیت مجازی، بخشی از اولویت‌های فناورانه اینوماین ۳ است.
علاوه بر ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری یونیدرو، دانشگاه تهران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و شرکت‌های صنعتی فعال در حوزه معادن و صنایع معدنی در این جشنواره مشارکت دارند.
در سومین دوره این رویداد تلاش شده است ضمن ایجاد استقبال گسترده فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری معدن، نقش تخصصی هریک از بخش‌های این زنجیره به صورت تخصصی تعریف شده و تمامی بخش‌های زنجیره فناوری معدن را زیر یک سقف گرد هم بیایند.
این جشنواره مانند جشنواره پیشین شامل بخش مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه نیازهای فناورانه سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی خواهد بود.
ایده‌پردازان و صاحبان‌نظران می‌توانند تا ۱۵تیرماه سال جاری، ایده‌ها و چالش‌های خود را به مرکز نوآوری یونیدرو ارسال کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com