0  |  0

بوت کمپ تخصصی هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال برگزار می‌شود

بوت کمپ تخصصی هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال برگزار می‌شود

اسمارتک با همکاری بنیاد ملی نخبگان و ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، بوت کمپ تخصصی هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال را در قالب مسابقات طرح شهید بابایی برگزار می‌کند.
SmarTech یک بوت‌کمپ ترویج، رشد و نوآوری با محوریت هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال است که عموم دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، افراد جویای کار و علاقه‌مند به این حوزه را مخاطب قرار می‌دهد.
هدف از این بوت کمپ، افزایش مهارت‌های کاربردی و عملی و تجربه حل چالش‌های موجود در صنعت و همچنین کمک به تیم‌های نوپا جهت گسترش فعالیت‌های خود در حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال است. خروجی این بوت‌کمپ، تیم‌ها و افراد توانمند و آماده برای ورود به مرحله استخدام، تیم‌های فناور و راه‌اندازی استارت‌آپ است.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، 10درصد شرکت‌کنندگان برتر وارد مرحله رشد شده و شرایط حمایت جهت راه‌اندازی کسب‌وکار دانش‌بنیان و حمایت‌های شتاب‌ده‌ی مرکز را کسب می‌کنند؛ همچنین به‌عنوان گروه وندور برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی و نیازهای صنعت در اولویت مجموعهSmartech قرار می‌گیرد.
سایر نفرات نیز براساس حداقل عملکرد قابل‌قبول وارد مرحله پیش‌رشدSmartechشده و بر روی چالش قبلی یا چالشی جدید فعالیت خواهند کرد و در همه زمان‌ها از حمایت مشاوره‌ای مرکز تا رسیدن به سطح رشد برخوردار خواهند بود. علاوه بر آن، امکان استفاده از یک سری قابلیت‌های دیگر نظیر دسترسی به سطحی از آموزش‌های عمیق‌تر تخصصی و مشاوره‌ای را خواهند داشت.
ثبت شرکت دانش‌بنیان با استفاده از محصول فنّاورانه به‌دست‌آمده، جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی محصول تولیدشده توسط تیم‌ها، حمایت‌های مشاوره‌ای و علمی توسط گروه علمی و منتورینگSmartech، ارزیابی مهارت‌های به صورت رقابتی در میان افراد با مهارت مشابه، معرفی به شرکت‌های دانش‌بنیان مهارت‌های کسب‌شده، از مهمترین مزایای شرکت در این برنامه است.
علاقه‌مدان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانۀ https://evand.com مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com