0  |  0

استارت‌آپ نوآوری در بسته‌بندی عناب برگزار می‌شود

استارت‌آپ نوآوری در بسته‌بندی عناب برگزار می‌شود

در ادامۀ برگزاری رویدادهای کارآفرینی و اشتغالزایی بر مبنای مزیت‌های بومی، «استارت‌آپ مجازی نوآوری در بسته‌بندی عناب و فرآورده‌های عناب» به همت مرکز نوآوری عناب مؤسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی و همکاری بنیاد نخبگان استان برگزار می‌شود.
«بازارپسندی، حفظ کیفیت و ماندگاری»، « طراحی بسته‌بندی صادراتی، بسته‌بندی سالم و زیست‌سازگار»، «خلاقیت و نوآوری در طراحی بسته‌بندی صنایع دستی» و «المان‌های فرهنگی در طراحی بسته‌بندی»، مهمترین محورهای این رویداد کارآفرینی است.
این استارت‌‎آپ، 22 تیرماه برگزار می‌‎شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد، به سامانۀ بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com