13  |  1215

انتصاب مدير روابط عمومی شركت ماهان

انتصاب مدير روابط عمومی شركت ماهان

با حکم دکتر علی حسین پور (مدیرعامل شرکتهای ماهان - مهرخدمت - صمیم) حجت بقایی به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور تحقیق و توسعه شرکت ماهان و شرکتهای وابسته منصوب شد.
دکتر حسین پور در این حکم برای بقایی در مسئولیت جدیدش همچنین همکاری و هماهنگی با بخشهای مختلف شرکت و مراجعین آرزوی توفیق و پیروزی کرد.
شرکت ماهان در چند بخش فعالیت می کند:
بخش امور اداری و مشاوره امور کار و مسایل حقوق کار , بخش تولید و بسته بندی موادغذایی - بخش بازاریابی و پخش مواد غذایی - بخش برگزاری نمایشگاه و جشنواره - بخش خدمات فنی و نصب تجهیزات - بخش اطلاع رسانی و تبلیغات - بخش مشاوره حقوقی و در آینده بخش آموزش را هم راه اندازی خواهند کرد .
آخرین سمت بقایی در کسوت روابط عمومی حدود پنج ماه همکاری به عنوان مسئول روابط رسانه ای به شرکت صرفا حقوقی بقایی از این شرکت جدا شد.
بقایی پیش از این به عنوان مشاور رسانه ای با شرکت ماهان همکاری می کرد
خبرآگهی

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com