0  |  0

معرفی کتاب: «چگونه یک معامله‌گر باشیم» منتشر شد

معرفی کتاب: «چگونه یک معامله‌گر باشیم» منتشر شد

بازار سرمایه محلی برای سعی و خطا نیست و معامله‌گر حرفه‌ای اصلا به دنبال سود باد آورده، معاملات شانسی و ... نیست، بلکه به دنبال سود مستمر است و بازار را به چشم محلی برای تامین مالی جهت رسیدن به رویا نمی‎‌بیند. زمانی که یک شخص تصمیم می‌گیرد وارد دنیای معامله‌گری شود، از همان ابتدا سعی نمی‌کند بدون دانش، شانس خود را امتحان کند و بدون کسب مهارت‌های و آموزش های لازم شروع به معامله کند.
کتاب «چگونه یک معامله‌گر باشیم» تالیف علی اکبر بهاری و فرهام طهماسبی توسط انتشارات آراد کتاب در ۱۶۲ صفحه منتشر شده است. در این کتاب سعی شده است تا به زبان ساده و سبک جدیدی از راهکار تحت عنوان دقیقا چکار کنیم در توضیح مسایل استفاده شود تا خواننده با پراکندگی موارد و سردرگمی در انتهای هر فصل و پایان کتاب مواجه نشود.
به طور خلاصه در این کتاب به این موارد پرداخته شده است:
یک شخص برای شروع معامله گری در بازار، ابتدا از کجا باید شروع کند؟ چه مسیری را طی کند؟ دراین مسیر به چه مواردی اهمیت دهد؟ چگونه مسیر را ادامه دهد که نیاز به برگشت و شروع دوباره نباشد؟ با چه احساسات و افکاری باید مقابله کند؟

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com