1  |  0

نخستین دوره آموزشی ویژه ناشران بورسی برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزشی ویژه ناشران بورسی برگزار می‌شود

مدیرعامل مرکز مالی ایران گفت: آموزش، یکی از ارکان اساسی فعالیت در بازارهای مالی است. این مولفه به حدی مهم و جدی است که لازم است کارکنان سازمان‌ها از جمله مدیران عالی در هر سطحی که قرار گرفته اند جهت افزایش توانمندی و ارتقای سطح علمی خود دوره‌هایی را سپری کنند.
مدیرعامل مرکز مالی ایران با اشاره به اهمیت این دوره اظهار کرد: گسترش ابزارهای مالی جدید در سالیان اخیر و با توجه به دارایی های تحت مدیریت شرکت های بازار سرمایه و اهمیت نگهداری، مدیریت و افزایش سرمایه و ثروت با توجه به حضور بیش از ۵۰ میلیون سهامدار در این بازار، لزوم بالابردن سطح آگاهی و دانش مدیران ارشد بازار سرمایه را بیش از هر زمان دیگر خاطر نشان می کنند.
موحد افزود: پیرو این مهم، مرکز مالی ایران در نظر دارد با همکاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران نخستین دوره آموزشی در زمینه موضوعات روز و مورد نیاز ناشران بورسی را برای اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل برگزار کند .
وی همچنین با بیان اینکه دوره ویژه ناشران بورسی با هدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: سرفصل های مشتمل بر آشنایی با بازار سرمایه و روش های تامین مالی از طریق آن، قوانین و مقررات بازار سرمایه، حاکمیت شرکتی است. همچنین، نکاتی از اقتصاد ایران جهت توسعه کسب و کارها و بررسی انواع تحریم های اقتصادی و تعامل کشور های مختلف در دوره تحریم با ایران از جمله سرفصل های اصلی این دوره هستند و در ادامه اساتید به سوالات و ابهامات مطرح شده در این حوزه نیز خواهند پرداخت.
موحد در ادامه با اشاره به بالا بودن کیفیت برگزاری این دوره و نیز حضور اساتید معتبر بازارهای مالی توضیح داد: در این دوره آموزشی اساتید بزرگ بازارهای مالی همچون علی صالح آبادی، حسین عبده تبریزی، محسن خدابخش، علی صحرایی، غلامعلی میرزایی منفرد، محمد مرفوع، مهسا رادفر و مجید امروی به ارائه مطالب خواهند پرداخت و به طور جامع مباحث مورد نیاز روز شرکت‌های ناشران بورسی را مورد بررسی قرار خواهند داد.
این دوره از ۱۴ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل ناشران بورس اوراق بهادار تهران می توانند جهت ثبت نام به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه یا با شماره ۶۲۸۴۳۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com