0  |  0

«اوراق مشتقه و استراتژی‌های معاملاتی اختیار معامله به زبان ساده» منتشر شد

«اوراق مشتقه و استراتژی‌های معاملاتی اختیار معامله به زبان ساده» منتشر شد

رشد سواد مالی جامعه و آگاهی افراد نسبت به بازارسرمایه قابل مشاهده و ملموس است. مشارکت صعودی حقیقی‌ها در جهت سهامداری نسبت به ادوار گذشته که استنتاج سودآوری بازار سرمایه و گرایش عموم به سمت آن است، گواه این است که بازار سرمایه جای خود را در سبد سرمایه‌گذاری افراد و در کنار سپرده‌های بانکی، بازار مسکن و طلا باز کرده است.
کتاب «اوراق مشتقه و استراتژی های معاملاتی اختیار معامله به زبان ساده» تالیف «هوشنگ سهیلی نیا» توسط انتشارات نگاه دانش در ۱۰۴ صفحه منتشر شده است. ابزار اختیار معامله در قالب اوراق مشتقه نوآوری است که استفاده از آنها در بازار سرمایه امری متداول بوده و استفاده از آن در بورس اوراق بهادار تهران هر روز جایگاه خود را بیش از پیش باز می یابد. کتاب حاضر با توجه به آخرین مباحث موجود و با هدف آشنایی مبسوط سرمایه گذاران با مباحث اوراق مشتقه و اصطلاحات مربوطه و تشریح اختیارهای معامله و استراتژی معامله شکل گرفته بر پایه آنها با بهره گیری از مثال های متعدد در دو فصل مجزا تنظیم شده است. در فصل اول تعاریف، مفاهیم و اصطلاحات اوراق مشتقه و در فصل دوم اختیارهای معامله و استراتژی معاملات مبتنی بر آن به طور کامل مطرح و به صورت جامع و با زبان ساده و روان تشریح و تدوین شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com