0  |  0

توقف معاملات بورس در روزهای تعطیل

توقف معاملات بورس در روزهای تعطیل

نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از تعطیلی سازمان بورس هم‌گام با تعطیلی ۶ روزه بانک‌های استان تهران خبر داد.
از صبح (دوشنبه) خبری در رسانه ها مبنی بر تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز منتشر شد که در این خبر علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از فردا سه شنبه تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
وی اعلام کرد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
با اعلام این خبر تعطیلی بازار سرمایه ایران در هاله ای از ابهام قرار گرفت که مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان از تعطیلی این بازار به شرط تعطیلی بانک ها خبر داد.
پس از انتشار خبر تعطیلی بانک ها و اصناف در تهران و البرز به مدت ۶ روز به نقل از دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا، نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با سنا، بازار سرمایه ایران را در روزهای (سه شنبه، شنبه و یکشنبه) تعطیل اعلام کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com