1  |  0

رویدادهای ارتقا تاب‎‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش برگزار می شود

رویدادهای ارتقا تاب‎‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش برگزار می شود

سلسله رویدادهای ارتقا تاب‎‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش که با حمایت مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، این‌بار میزبان فعالان حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون و صنایع نیروگاهی، صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع فولاد، ذوب معدن و سیمان و صنایع خودرو است.
نخستین دوره این رویداد ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور 300 شرکت دانش ‎بنیان و 10 شرکت و موسسه بزرگ از جمله ماشین سازی اراک، ایران ترانسفو، نیروگاه شهدای پاکدشت(دماوند)، پژوهشگاه نیرو، سه شرکت زیر مجموعه هلدینگ پایا صنعت سینا، دوران الکترونیک و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز برگزار شد. ارائه ۲۱ نیاز فناورانه صنایع در زمینه‌های مختلف دستاورد اصلی این رویداد در دوره نخست بود.
برگزاری دوره نخست این رویداد، منجر به ارائه بیش از ۴۰ پروپوزال از طرف شرکت‌های دانش‌بنیان برای پاسخ به نیازهای مختلف شد که در مرحله داوری و هماهنگی جلسات تکمیلی قرار دارد.
دومین دوره ارائه نیازهای فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون، یکم شهریورماه 1400 در محورهای ساخت تجهیزات ابزار دقیق شامل «میتر یا اندازه گیر یا نمایشگر»، «کنترلر»، «نشاندهنده یا ایندیکتور»، «ترانسمیتر یا انتقال دهنده»، «کنترل ولو یا شیر کنترل»، «کالیبراتور» و «رکوردر یا دیتالاگر یا ثبات» برگزار می‌شود و میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، فعالان این عرصه و صنایع مرتبط خواهد بود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنی http://event.daneshbonyan.info/product/evniad/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com