0  |  0

کتاب «بازی معامله گری» منتشر شد

کتاب «بازی معامله گری» منتشر شد

درون همه ما احساساتی وجود دارند که گاهی غلیان کرده، بر زندگی مان اثر گذاشته و ما را به مکان یا زمان دیگری پرتاب می کنند.
گاهی این احساسات چنان ناخوشایند هستند که مانند غل و زنجیر درومان می پیچند و اجازه هر گونه فعالت مثبت را از ما می گیرند. حالا فرض کنید معامله گر هم باشید و موقع انجام معامله، گرفتار این احساسات ناخوشایند شوی، هر هیجان یا احساسی می تواند از خاطرات بیرون بیاید و در معامله گری خلل ایجاد کند.
کتاب «بازی معامله گری با شناخت خویشتن بازی رو به نفع خود تغییر بده» نوشته زینب آذریان توسط انتشارات چالش در ۱۲۹صفحه منتشر شده است. هر معامله گری به عنوان یک انسان همواره با مشکلات، احساسات ناخوشایند و افکار منفی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند. بین تمام احساسات ناخوشایند، ترس و طمع دو احساسی هستند که بیشتر از بقیه در معامله گری خلل ایجاد می کنند؛ البته اگر ترس و طمعی در کار نباشد بازاری هم شکل نمی گیرد، قیمت ها به دلیل طمع بالا می روند و به دلیل ترس ریزش می کنند. در این کتاب که به ترس و طمع غیرطبیعی می پردازد با درمانگری همراه می شوید که هدفش کمک به معامله گران است تا تصمیمات بهتر بگیرند و بر موانع روانی موفقیت چیره شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com