0  |  0

کتاب «تحلیل تکنیکال؛ روش‌های نوین کانال اندروز» منتشر شد

کتاب «تحلیل تکنیکال؛ روش‌های نوین کانال اندروز» منتشر شد

سال‌ها از اولین روزی که «آلن هال اندروز» خط میانی (چنگال اندروز) را به معامله‌گران معرفی کرد می‌گذرد؛ تاکنون سبک ها و روش‌های گوناگونی توسط شاگردان وی و دیگر محققان در این متد معاملاتی ایجاد شده است. کتاب حاضر به بررسی این روش‌ها پرداخته است.
کتاب «تحلیل تکنیکال؛ روش های نوین کانال اندروز» نوشته «پاتریک میکولا» و ترجمه و تالیف مجید جان فرسا توسط انتشارات چالش در ۱۴۱ صفحه منتشر شده است. در این کتاب روش‌های خط روند مانند ترسیم خطوط میانه و قوانین و تکنیک‌های آن، خطوط Trigger و نحوه استفاده از آن برای تعیین سیگنال معاملات خرید و فروش، نحوه رسم کانال/چنگال اندروز، نحوه ترسیم خطوط هشدار و نحوه رسم خطوط اکشن و خط مرکز را یاد خواهید گرفت.
این کتاب علاوه بر روش های اصلی خط روند آلن اندروز، شامل روش های منحصر به فرد خط روند توسعه یافته توسط «میکولا»نیز هست که قوانین جدید معامله گری به روش کانال را شامل می شود. از جمله این روش های نوین، می توان به روش شناسایی منطقه پیوت و مدل های تلفیقی کانال اندروز با امواج الیوت، استوکاستیک و سوپر کانال اندروز اشاره کرد. کتاب حاضر، علاوه بر ارائه مثال هایی از بازار سرمایه جهانی مواردی از کاربرد این روش ها در برخی نمادهای بازار سرمایه کشور نیز آورده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com