0  |  0

ستاد توسعه فناوری نانو فراخوانی در حوزه روغن موتور منتشر کرد

ستاد توسعه فناوری نانو فراخوانی در حوزه روغن موتور منتشر کرد

این فراخوان حول محورهای «بهینه‌سازی فرآیندهای آروماتیک‌زدایی و مومگیری با حلال برای تولید روغن پایه مطلوب»، «به‌کارگیری فناوری‌های نوین در عملیات سولفورزدایی و بهبود کیفیت محصولات»، «راهکارهای افزایش کیفیت و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی در محصولات اصلی و جانبی واحدهای فرآیندی و تولیدی» منتشر شده است.
همچنین «تولید افزودنی‌های تخصصی مورد نیاز در تولید محصولات نهایی به منظور بومی‌سازی و خودکفایی ملی»، «تولید محصولات فناورانه مبتنی بر نیاز بازار به ویژه در صنایع بزرگ کشور»، «طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات (ثابت و داور) و تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده در صنعت»، «راهکارها و ایده‌های جدید در زمینه توسعه برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات» از دیگر محورهای این فراخوان هستند.
«راهکارها و ایده‌های جدید در زمینه توسعه سرمایه انسانی، آموزش و افزایش انگیزش کارکنان»، « راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش راندمان بهره‌وری در واحدهای صنعتی»، «بازیافت و شیرین‌سازی آب‌های سخت صنعتی»، «راهکارهای کاهش آلودگی هوا در صنایع بزرگ» سایر محورهای این فراخوان برای ایده های محققان به شمار می رود.
مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی تا ۶ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com