0  |  0

جمع‌آوری خودروهای برقی جنرال‌موتورز به علت آتش سوزی

جمع‌آوری خودروهای برقی جنرال‌موتورز به علت آتش سوزی

پیش از این در نوامبر سال ۲۰۲۰ شرکت جنرال‌موتورز بیش از ۶۸ هزار خودروی برقی شورولت بولت برقی خود را جمع‌آوری کرده بود. علت این امر آتش سوزی باتری ۵ دستگاه از این خودروها از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۹ بود.

در دور جدید فراخوان تمامی این خودروها که در سال‌های مختلف تولید شده‌اند از اولین مدل تا آخرین مدل بررسی خواهند شد. بنابراین در فراخوان تازه ۷۳ هزار خودروی جدید در کنار مدل‌های قبلی بررسی می‌شوند.

جنرال‌موتورز در بررسی‌های قبلی خود از شناسایی یک نقص فنی در باتری‌های تولیدی کارخانه شیمیایی ال جی در کره جنوبی خبر داده بود که مسئولیت تولید باتری‌های خودروهای این شرکت را بر عهده دارد. این شرکت قصد دارد بررسی مدل‌های تازه را بعد از پایان بررسی‌های مدل‌های سال ۲۰۱۹ به قبل آغاز کند. تا به حال در مجموع 10مورد آتش سوزی باتری‌های خودروهای برقی بولت شناسایی شده است.

جنرال‌موتورز برای جلب رضایت و اطمینان خریداران خودروهای برقی بولت تصریح کرده که تولیدات جدید خود را با هشت سال یا صد هزار مایل ضمانت عرضه می‌کند. این شرکت به خریداران خودروهای بولت خود توصیه کرده تا زمان بازدید از باتری‌های مذکور حداکثر ۹۰ درصد از ظرفیت آنها را شارژ کنند و خودروی خود را در محیط باز پارک کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com