0  |  0

کتاب «تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه» منتشر شد

کتاب «تحلیل تکنیکال  در بازار سرمایه» منتشر شد

در تجزیه و تحلیل فنی (تکنیکال) درباره نمودارهای نشان‌دهنده قیمت در طول زمان تحقیق می‌شود و در تجزیه و تحلیل بنیادی نیروهای اقتصادی (عرضه و تقاضا) که باعث افزایش یا کاهش یافتن قیمت در بازار می‌شوند مورد توجه قرار می گیرند.
کتاب «تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه» نوشته جان جی. مورفی و ترجمه علی پارسائیان توسط انتشارات اشراقی در ۴۶۸ صفحه منتشر شده است. در این کتاب که درباره پیش‌بینی قیمت پیمان‌های آتی است، نخست در مورد تجزیه و تحلیل فنی و سپس الگوهای معکوس، از نفس افتادن قیمت، شاخص تعیین قیمت کالا، الگوهای چرخه های زمانی و تاکتیک های داد و ستد پرداخته شده است.
مقصود از تجزیه و تحلیل تحقیق درباره تغییرات رخ داده در قیمت ها در بازار است که نویسنده با رسم نمودار به این موضوع پرداخته است. تغییرات قیمت هر نوع کالایی نشان دهنده اثر همه عوامل شناخته شده‌ای است که می توانند بر آن اثر بگذارند، عواملی مانند عرضه و تقاضا، نیرو های سیاسی، اقتصادی و حتی نوع احساسات حاکم بر بازار. یک تحلیلگر فنی می کوشد با تکیه بر جابه جایی منحنی های عرضه و تقاضا مسیر تغییرات قیمت را نشان دهد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com