0  |  0

معرفی کتاب: «بورس با طعم تکنیکال»

معرفی کتاب: «بورس با طعم تکنیکال»

 بازار سرمایه یکی از بازارهایی است که پتانسیل خوبی برای بدست آوردن سود دارد. این بازار میان تامین‌کنندگان سرمایه مانند سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و متقاضیان سرمایه مانند شرکت‌ها، دولت یا اشخاص ارتباط برقرار می‌کند و خرید و فروش اوراق مالکیت و اوراق بدهی را ممکن می‌سازد.

کتاب «بورس با طعم تکنیکال: کشف بهترین نقاط ورورد و خروج با قدرت تحلیل تکنیکال» نوشته مجید عبدالحمیدی و محمدعلی امزاجردی توسط موسسه مهربان نشر در ۱۵۴ صفحه منتشر شده است. در این کتاب مباحث مربوط به تحلیل تکنیکال مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند. تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی روشی برای پیش بینی رفتار احتمالی نمودار از طریق داده های گذشته همچون قیمت و تغییرات آن، حجم معاملات و ... است.

این روش در تمام بازارهایی که بر اساس عرضه و تقاضا فعالیت می‌کنند کاربرد دارد، بازارهایی همچون ارزهای خارجی، بورس اوراق بهادار و بازار طلا، فلزات گران بها و مسکن را با استفاده از این روش می‌توان تحلیل کرد. تحلیلگران تکنیکال بر خلاف تحلیلگران بنیادی ارزش ذاتی اوراق بهادار را اندازه گیری نمی کنند، آنها از روی تحلیل و بررسی نمودارها رفتار آتی قیمت را پیش بینی می کنند. همه استراتژی‌ها و مثال‌های مطرح شده در این کتاب در شرایط واقعی بازار بررسی شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com