0  |  0

تلاش انگلیس برای از بین بردن موانع تجارت دیجیتال

تلاش انگلیس برای از بین بردن موانع تجارت دیجیتال

انگلیس امیدوار است با از بین بردن چالش‌هایی که در برابر شرکت‌های این کشور برای توسعه تجارت دیجیتال وجود دارد به صاحبان کسب و کارهای فناورانه کمک کند تا خدمات خود را صادر کنند.
آن ماری ترولیان، وزیر بازرگانی انگلیس که تازه به این سمت منصوب شده، تصریح کرده همه ما به تجارت دیجیتال وابسته هستیم، با این وجود صاحبان کسب و کارهای مختلف در انگلیس برای پیشبرد تجارت مذکور در کشورهای دیگر که رویکردی حمایتی در داخل دارند با موانعی مواجه هستند.
وی که در نشست مجازی هفته فناوری لندن شرکت کرده بود، افزود: من می‌خواهم انگلیس بر این موانع غلبه کند و فرصت‌های جدید و هیجان انگیزی برای صاحبان مشاغل و مشتریان خلق کند تا ما شاهد بهبود بهره‌وری، مشاغل و رشد باشیم.
وزیر بازرگانی انگلیس همچنین از تلاش‌های خود برای شکل دادن به سیاست دیجیتال بین‌المللی خبر داد و گفت: این سیاست مبتنی بر همکاری بر مبنای عقد قراردادهای تجارت آزاد خواهد بود. افزایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دفاع از مالکیت معنوی و توسعه سیستم‌های تجارت دیجیتالی مانند قرارداد الکترونیکی نیز از جمله برنامه‌هایی است که ترولیان ارائه داد.
کسب و کارهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۵۰.۶ میلیارد پوند به اقتصاد انگلستان کمک کرده و ۴.۶ درصد از نیروی کار ملی این کشور را به کار گرفته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com