0  |  0

معرفی کتاب؛ «داده‌کاوی عملی در بازارسرمایه ایران به کمک زبان برنامه‌نویسی پایتون»

معرفی کتاب؛ «داده‌کاوی عملی در بازارسرمایه ایران به کمک زبان برنامه‌نویسی پایتون»

کتاب «داده‌کاوی عملی در بازارسرمایه ایران به کمک زبان برنامه‌نویسی پایتون» شامل مباحث مقدماتی تحلیل داده‌های مالی با رویکرد بازار سرمایه ایران و نتیجه تجربیات عملی نویسندگان آن در حوزه معاملات الگوریتمی است.

یکی از کاربردهای تکنولوژی در مباحث مالی تحلیل داده بازارهای مالی است. تحلیل داده و خودکار کردن معاملات، اصطلاحاً معاملات الگوریتمی نام دارد. دستیابی به یک الگوریتم معاملاتی خودکار موفق، یک هدف و موفقیت بزرگ در بازارهای مالی است. در گذشته نه چندان دور، معاملات الگوریتمی تنها برای موسسات مالی بزرگ که ثروت و دارایی بسیار داشتند امکان پذیر بود. با توجه به پیشرفت‌های جدید در حوزه داده‌های آزاد، محاسبات و ذخیره‌سازی ابری در بستر معاملات آنلاین، معامله گران خرد تنها با داشتن یک سیستم یارانه ای و اتصال اینترنت امکان انجام معاملات الگوریتمی دارند. امروزه زبان برنامه نویسی «پایتون» و کتابخانه‌های قدرتمند آن، انتخاب مناسبی برای طراحی و اجرای معاملات الگوریتمی است. پایتون به شما کمک می کند که داده های مالی را به صورت کارآمد تحلیل کرده و حتی مدل های یادگیری ماشین را برای پیش بینی بازار سهام به کار ببرید.

کتاب «داده کاوی عملی در بازار سرمایه ایران با کمک زبان برنامه نویسی پایتون» نوشته نیما همتی و آزاده فضل الهی توسط انتشارات چالش در ۱۹۱صفحه منتشر شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com