2  |  3

ايلان ماسک بار دیگر ثروتمندترين فرد جهان شد

ايلان ماسک بار دیگر ثروتمندترين فرد جهان شد

ایلان ماسک در حالی روز دوشنبه توانست سومین نفر در دنیا باشد که به ثروت دویست میلیارد دلاری دست پیدا کند که پس از آن با افزایش ارزش سهام شرکت تسلا، از رقبا جلو زده و به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد!

مهم ترین رقیب ماسک، در حال حاضر، جف بزوس، موسس و صاحب امتیاز مجموعه ی آمازون است که اولین بار و آگوست سال 2020 به ثروتی نزدیک به 200 میلیارد دلار دست پیدا کرده است. هم چنین برنارد آرنو، مالک برند Luxury magnate، نیز در طی ماه گذشته برای مدت کوتاهی این رقم و جایگاه را در اختیار داشت.

با نگاهی به جزئیات می توان گفت که سهام شرکت خودروسازی برقی تسلا، با افزایش 2.2 درصدی، به رقم 791.36 دلار رسید که این رقم، بالاترین میزان از فوریه امسال تاکنون بوده است، بنابراین ماسک روز دوشنبه 3.8 میلیارد دلار ثروتمندتر شده و در پایان بازار مالی این روز، 203.4 میلیارد دلار جمع ثروت او بوده است.

از سوی دیگر، جف بزوس در طی این مدت روند نزولی را تحمل کرده است، به طوری که ثروت او به دلیل کاهش 0.6 درصدی سهام آمازون در روز دوشنبه، 1 میلیارد دلار کاهش یافته و به رقم 197.7 میلیارد دلار رسید.

ماسک از زمانی که برای اولین بار ثروتمندترین سرمایه دار جهان شناخته شد، یعنی زمانی که تسلا در ماه ژانویه در اوج ارزش خود قرار داشت، بسیار ثروتمندتر شده است، او در طی این مدت کمک های مازاد اختیار سهام را نیز دریافت کرده است که در نتیجه میزان سهم او در تسلا را افزایش داده است!

او چیزی در حدود 73.5 میلیون از آپشن های تسلا را با ارزشی معادل 53 میلیارد دلار در اختیار دارد.

منبع: Forbes

مترجم: عاطفه جولانی (کارشناس ارشد)

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com