1  |  1

قابلیت‌های جدید به کلاب‌هاوس می‌آیند

قابلیت‌های جدید به کلاب‌هاوس می‌آیند

شبکه اجتماعی صوتی کلاب‌هاوس امکان ضبط و پاسخگویی مستقیم (ریپلای) مکالمات و دانلود کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای برای به اشتراک‌گذاری در این پلت‌فرم یا سایت‌های دیگر را عرضه می‌کند. کلاب‌هاوس اعلام کرد این اپلیکیشن همچنین قابلیت جست‌وجوی بهبود‌یافته‌ای را عرضه خواهد کرد که به افراد برای پیدا‌کردن اتاق‌های صوتی زنده و برنامه‌ریزی شده، کاربران و کلوب‌هایی که بر اساس علاقه‌مندی‌های خاص تشکیل شده‌اند، کمک می‌کند. قابلیت‌های جدید با هدف کمک به تولیدکنندگان محتوا در کلاب‌هاوس برای توسعه مخاطبان عرضه می‌شوند، آن‌هم درست زمانی که رقیبان فناوری بزرگ‌تری مانند فیس‌بوک و توییتر قابلیت‌های صوتی اجتماعی رقیب را معرفی کرده‌اند. پل دیویسون، یکی از خالقان و مدیر اجرایی کلاب‌هاوس در مصاحبه‌ای گفت: در حال‌حاضر رشد کردن برای تولیدکنندگان محتوا بسیار دشوار است. هر زمانی‌که به ایجاد یک لحظه عالی یا یک نقل‌قول خوب کمک کنید، می‌توانید آن را به شکل گسترده‌ای به‌همراه لینکی به اشتراک بگذارید که افراد را درباره جایی‌که به کلوب می‌توانند ملحق شوند، راهنمایی می‌کند. کلاب‌هاوس اعلام کرد قابلیت ضبط مکالمات و پاسخ مستقیم به آن آزمایش شده و تا چند هفته دیگر به برخی از تولیدکنندگان محتوا عرضه می‌شود. اما عرضه قابلیت اشتراک‌گذاری کلیپ‌های کوتاه از روز پنج‌شنبه آغاز شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com