0  |  0

پیش‌فروش ۵ محصول ایران‌خودرو آغاز شد

پیش‌فروش ۵ محصول ایران‌خودرو آغاز شد

در این طرح محصولات پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن‌پلاس و دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شده است.موعد تحویل خودروها براساس نتایج قرعه‌کشی، از شهریور تا مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.  مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی نیز دوشنبه هفته آینده (۱۹ مهرماه) در محل سالن همایش معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو و با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار خواهد شد.  مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.  

در ۶ ماهه نخست امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به تولید ۲۰۵ هزار و ۹۳۴ دستگاه خودرو شد و عنوان بزرگترین خودروساز کشور را از آن خود کرد.این گروه صنعتی توانست در این مدت ۱۳۵ هزار و ۵۸۷ دستگاه در گروه پژو، ۲۵ هزار و ۷۳۸ دستگاه در گروه سمند، ۲۵ هزار و ۶۲۶ دستگاه دنا، ۱۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه رانا، ۲‌هزار و ۶۸۹ دستگاه هایما، ۲‌هزار و ۶۱ دستگاه تارا و ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کند.برپایه این گزارش، جمع تولیدات این خودروساز در ۶ ماهه ابتدایی امسال در هم‌سنجی با پارسال (۲۱۱ هزار و ۶۵۰ دستگاه) ۲.۷ درصد کاهش داشته است.آبی‌پوشان جاده مخصوص در شهریور ماه امسال ۳۵ هزار و ۹۷۸ دستگاه خودرو تولید کردند.

متقاضیان برای ثبت‌نام به سایت https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند، 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com