0  |  0

فراخوان فرصت‌های همکاری ایران و چین در حوزه هوش مصنوعی

فراخوان فرصت‌های همکاری ایران و چین در حوزه هوش مصنوعی

فراخوان فرصت‌های همکاری تجاری و فناوری ایران و چین در حوزه هوش مصنوعی منتشر شد. این همکاری‌ها منجر به توسعه این فناوری و تعریف طرح‌های مشترک میان دو کشور می شود.
در این فراخوان از همه علاقه‌مندان و فعالان ایرانی این حوزه دعوت شده است تا با حضور در این طرح، از مزایای همکاری با خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت در چین یا مراکز تخصصی هوش مصنوعی این کشور بهره‌مند شوند. در کشور چین مراکز زیادی به شکل تخصصی در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند.
شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در این طرح و پروژه‌های تحقیقاتی می‌توانند برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کنند. این همکاری‌ها در حوزه‌ها و شاخه‌های مختلف حوزه هوش مصنوعی شکل خواهد گرفت.
این رویداد فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت‌های فناورانه کشور چین برای فعالان ایرانی این حوزه است. کشوری که رتبه نخست ثبت اختراع هوش مصنوعی را در جهان به خود اختصاص داده است و پیشرفت این صنعت هوش مصنوعی در چین رشد چشمگیری دارد و قابلیت‌های مربوط به نوآوری‌های فناورانه در برخی مناطق این کشور در میان برترین‌های جهان قرار دارد.
این کشور که سودای رهبری نوآوری در هوش مصنوعی در دنیا را دارد، آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی فعال در این حوزه است.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با حمایت از برگزاری این رویداد به علاقه‌مندان حوزه هوش مصنوعی کشور فرصت داده است تا از توانمندی‌ها و فرصت‌های موجود این کشور بهره ببرند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com