0  |  0

دعوت به همکاری شرکت‌های خلاق در نمایشگاه دائمی صنایع فرهنگی

دعوت به همکاری شرکت‌های خلاق در نمایشگاه دائمی صنایع فرهنگی

ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، در طول سال، دهها رویداد تجاری را برنامه‌ریزی می‌کند تا افق بازاریابی شرکت‌های خلاق توسعه یابد.

به همین منظور این ستاد، در نمایشگاه دائمی محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانساخت، واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران، بستری فراهم کرده است، تا شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و نوآور، فعال در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و دیگر حوزه‌های مرتبط، امکان ارائه محصولات و خدمات نوآورانه خود را در سطح ملی و بین المللی داشته باشند.

در این نمایشگاه، خانه خلاق «ب» به عنوان بروکر صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی تعیین شده است. بروکرها در همکاری با این ستاد تلاش می‌کنند تا میان بازار هدف و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه تخصصی، یک پل ایجاد کنند.

زمانی که قرارداد فروش منعقد شود، بروکر نیز به هدف خود رسیده است. بدیهی است که تمام این فرایند با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، انجام می‌گیرد.

در حال حاضر تعداد زیادی از فعالان خلاق، هنرمندان، تولید کنندگان صنایع دستی و ارائه دهندگان خدمات نوآورانه گردشگری، در سراسر کشور و در شهرها، قصبات و روستاها فعال هستند که خدمات و محصولات ارزشمند و قابل عرضهای، تولید می‌کنند، اما ممکن است، توانمندی و زیرساخت لازم برای جذب مشتری در بازارهای ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی را نداشته باشند.

از این رو، این نمایشگاه فرصتی است تا این هنرمندان و فعالان خلاق، تولیدات خلاق خود را با حمایت ستاد در معرض دید، خریداران داخلی و خارجی قرار دهند.

دیگر رشته‌های صنایع نرم و خلاق نیز مانند کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، صنایع دیداری و شنیداری، طراحی، یادگیری، چاپ و نشر، گیاهان داروئی و طب سنتی، هنرهای تجسمی و نمایشی و سایر صنایع خلاق و فرهنگی، نیز در حوزه بازاریابی، خدمات مشابه‌ای از این ستاد دریافت می‌کنند.

در حال حاضر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، تلاش دارد که علاوه بر دهها بسته خدمتی که هم اکنون به شرکت‌های خلاق عرضه می‌شود، از طریق رایزنی با نمایندگان محترم و ایجاد بسترهای قانونی، تعداد این بسته های خدمتی را به حداقل دو برابر تعداد فعلی برساند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com