0  |  0

محصول خلاقانه و طعنه ایلان ماسک به اپل

محصول خلاقانه و طعنه ایلان ماسک به اپل

جدیدترین محصول تسلا برخلاف انتظار، یک خودروی الکتریکی نیست بلکه یک سوت ۵۰ دلاری است که با الهام از طراحی خودروی الکتریکی سایبرتراک این شرکت ساخته شده است. این محصول که Cyberwhistle نامگذاری شده، اخیرا به فروشگاه آنلاین تسلا اضافه شده و به‌فروش می‌رسد.

این سوت ۵۰ دلاری در تعدادی محدود عرضه شده و بدنه‌‌ای فلزی و ضدزنگ دارد، اما ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا ساعاتی پس از آغاز فروش این سوت، لینک خرید آن را در توییتی منتشر و عنوان کرد: پول خود را برای خرید پارچه اپل هدر ندهید؛ به‌جای آن سوت ما را بخرید!

در اینجا، منظور از پارچه اپل، محصول ۱۹ دلاری این شرکت تحت‌عنوان Polishing Cloth است که برای تمیز‌کردن صفحات نمایشگر دستگاه‌‌های اپل استفاده می‌شود. هنوز مشخص نیست که دلیل طعنه ایلان ماسک به اپل، آن‌هم به این شکل و با عرضه یک سوت چیست. هرچند کنایه‌‌های مدیر تسلا به اپل تازگی ندارد و پیشتر نیز چند مورد از این طعنه‌‌ها را دیده‌‌ایم.

برای نمونه، ایلان ماسک در سال۲۰۱۵ و در واکنش به تصمیم اپل برای عرضه خودروی الکتریکی عنوان کرده بود اپل، مهندسانی را که تسلا اخراج می‌کند، به استخدام خود درمی‌‌آورد.

او در این‌خصوص گفته بود: ما همیشه به طنز از اپل به‌عنوان گورستان تسلا یاد می‌کنیم. اگر نتوانید در تسلا کاری پیدا کنید، در اپل حتما پیدا خواهید کرد. همچنین ماسک اخیرا اعلام کرد زمانی که تسلا در وضعیت مالی خوبی نبود، تصمیم گرفت تا شرکت خود را به اپل بفروشد، اما تیم کوک حتی اجازه ملاقات برای گفت‌‌وگو در این‌خصوص را هم به وی نداد.

تسلا در سال۲۰۱۹ از خودروی الکتریکی سایبرتراک رونمایی کرد و اگرچه قرار بود این محصول، پیش از این‌‌ها عرضه شود، اما ورود این محصول به بازار چندین‌بار به تعویق افتاده است. طبق آخرین شنیده‌‌ها، سایبرتراک در سال آینده میلادی روانه خیابان‌‌ها خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com