0  |  0

هشتمین همایش روز حسابدار نیمه حضوری برگزار می‌شود

هشتمین همایش روز حسابدار نیمه حضوری برگزار می‌شود

هشتمین همایش روز حسابدار پس از یک دوره برگزاری غیرحضوری و همزمان با کنترل نسبی اپیدمی کرونا امروز به‌‌صورت نیمه‌‌حضوری و با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
در این رویداد حدود ۸۰۰ نفر از جامعه حسابداران، حسابرسان و مدیران مالی اصفهان و کشور دعوت‌‌ شده‌‌اند که شرط حضور آنان در همایش تزریق دو دز واکسن کرونا، رعایت فاصله بهداشتی و استفاده از ماسک است.

سخنران اصلی همایش دکتر داریوش فروغی، مدیر گروه حسابداری دانشگاه اصفهان و دانشیار دانشگاه اصفهان است که در مقاله‌‌ای با همکاری آقای دکتر عنصری مبحث حسابداری مسوولیت‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

دکتر سیدعباس میرنجفی، مدیرکل حسابرسی دیوان محاسبات کشور و حسابرس کل بهداشت؛ محیط‌‌زیست و توسعه پایدار این دستگاه هم حضور خواهند داشت. دکتر میر‌نجفی اخیرا کتابی به نام حسابرسی محیط‌‌زیست را منتشر کرده‌‌ تا بحث حسابرسی محیط‌‌زیست به‌‌مثابه مکمل و مدخلی در باب حسابداری مسوولیت‌های اجتماعی مطرح شود. در همایش یاد شده که هرسال و به مناسبت هفته جهانی حسابدار و همزمان با روز حسابدار برگزار می‌شود آخرین تحولات این حوزه از سوی صاحب‌‌نظران حوزه مزبور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com