0  |  0

دومین دوره جشنواره رسانه و آگاهی از مغز برگزار می شود

دومین دوره جشنواره رسانه و آگاهی از مغز برگزار می شود

این جشنواره در 6 بخش رادیو، تلویزیون، مطبوعات، اینستاگرام، پادکست و دیگر فضاهای مجازی شامل وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی، آپارات و سایر بخش‌های رسانه برگزار می شود. در این دوره، موضوعات افزایش سرمایه شناختی، تاب‌آوری شناختی و پرورش شناختی کودکان در اولویت است.
نخستین دوره جشنواره رسانه و آگاهی از مغز، سال گذشته و در هفته آگاهی از مغز برگزار و از شش نفر به عنوان برگزیده در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.
شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌بایست فعالیت‌ها، مطالب و گزارش‌های تولیدی خود در حوزه دانش علوم شناختی و مغز را در طول هفته آگاهی از مغز، در رسانه‌های متبوع خود منتشر کرده و سپس لینک مطالب خود را برای جشنواره ارسال کنند.

حضور فعالان شناختی و رسانه

هانیه علیزاده دبیر جشنواره به همراه داوران متشکل از افراد متخصص در دو حوزه علوم شناختی و رسانه، دکتر محمدتقی جغتایی، دکتر شهرام کجوری، سیاوش صفاریان‌پور، کاظم کوکرم و دکتر رضا پناهی با توجه به شاخص‌های کیفیت علمی، فراگیری مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا و فرم در هر بخش، نفرات برتر را انتخاب و معرفی می‌کنند.
هفته آگاهی از مغز برای هفتمین سال متوالی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با مشارکت مجموعه‌ای از مراکز و نهادها، اول تا ششم اسفندماه امسال در کشور برگزار خواهد شد.
در این دوره از جشنواره، به برگزیدگان در هر بخش، علاوه بر لوح تقدیر، جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.
علاقمندان شرکت در این جشنواره، لینک مرتبط با برنامه یا محتوای منتشرشده را تا تاریخ 20 اسفند1400 به همراه توضیحاتی پیرامون معرفی خود و رسانه منتشرکننده به ایمیل دبیرخانه جشنواره [email protected] ارسال کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com