0  |  0

ثبت نام برای رقابت ایده‌های برتر در الکامپ آغاز می‌شود

ثبت نام برای رقابت ایده‌های برتر در الکامپ آغاز می‌شود

ثبت نام رویداد «الکام پیچ» به عنوان یکی از بخش‌های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از ۲۱ دی ماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ بهمن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

در الکام پیچ، استارت آپ های دارای ایده‌های برتر در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می‌پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در این رویداد استارت آپی قرار می‌دهند.

در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ برای اولین بار «ویدئوپیچ» به عنوان شکل تازه‌ای از ارائه‌های استارت آپی به بخش الکام پیچ اضافه شده است.

ویدئوپیچ برای تیم‌های مختلف به‌ویژه تیم‌های مستقر در شهرستان‌ها طراحی شده و در آن تیم‌های متقاضی می‌توانند مطابق با استانداردها و سوالاتی که طراحی شده با یک ویدئوی ضبط شده ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای کسب‌وکار خود را معرفی کنند.

متقاضیان برای حضور در الکام پیچ و ویدئوپیچ می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند.

الکام پیچ به مدت ۴ روز از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در سالن‌های ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران به شکل ترکیبی (حضوری، آنلاین و ویدئویی) برگزار می‌شود و چگونگی شرکت هر یک از تیم‌ها متناسب با مذاکره مستقیم با آن‌ها تعیین و به آن‌ها اعلام خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com