0  |  0

نخستین استودیوی مجازی خاورمیانه در کارخانه نوآوری البرز فعال می شود

نخستین استودیوی مجازی خاورمیانه در کارخانه نوآوری البرز فعال می شود

نخستین استودیوی مجازی خاورمیانه بر پایه ساخت فضا‌های مجازی در ایران در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز فعال می شود.

با امضای توافق نامه میان کارخانه نوآوری البرز و استودیو فیلمسازی الهام فیلم، امکان ایجاد اولین کارخانه دیجیتال تولید انبوه فیلم در خاورمیانه براساس تکنولوژی ویرچوال پروداکسن و فضای مجازی فراهم شد.

فاطمه غفاری، مدیر موسسه الهام فیلم با بیان این مطلب گفت: در این ساختار جدید، علاوه بر ایجاد تحول و نوآوری در سبک تولید فیلم های کوتاه یا بلند، همچنین سریال های خانگی و تلویزیونی، هزینه‌های تولید کاهش پیدا می کند.

وی افزود: در این فناوری خلاق، تولید محتوای سینمایی به شکل مجازی و با کیفیت و جزئیات و توجه به الزامات فضای واقعی به صورت چندبعدی تولید شده و حس واقعیت را به مخاطب انتقال بدهد. با این روش سرعت تولید هر محصول نمایشی به شدت کاهش یافته به طوری که می توان به تولید انبوه فکر کرد بی آنکه هیچ محدودیت در ایده یا اجرا فراهم‌ باشد و عظیم ترین پروداکشن را در فضایی محدود به صورت مجازی تولید کرد.

خانم غفاری گفت : در تهیه زیرساختارهای مورد نیاز این تکنولوژی، متخصصان رشته های مختلف مدیریت بازرگانی، علوم اجتماعی، روانشناسی، الکترونیک و گرافیک مشارکت داشته اند.این استودیو اولین استودیوی در خاورمیانه و بر پایه ویرچوال پروداکشن است که ماحصل سالها تلاش آماده سازی و آموزش نیروی متخصص صنعت سینما است و سعی دارد تا با نرم افزارهای شبیه سازی به ساخت و تولید محتوای فضاهای مجازی بپردازد. واقعیت های افزوده شده AR ، واقعیات های مجازیVR و طراحی درون موتورهای بازی وجلوه های ویژه تصویری و صوتی تنها بخشی از فعالیت هایی است که در طی این سال ها سعی کردیم تا در صنعت سینما به آن دست پیدا کنیم و اکنون می توانیم سریال و فیلم های بلند سینمایی را در بستر دیجیتال و با سرعت و بهترین کیفیت با حذف دکور و بدون محدودیت زمانی یا موضوعی تولید کرد. به گونه ای که ساخت فیلم‌های تاریخی یا تولیدات مرتبط با صحنه های داخلی یا خارجی به آسانی در این روش قابلیت اجرا دارد.

مدیر موسسه الهام فیلم، ظرفیت های فرهنگی و امکان رفاهی آماده شده در کارخانه نوآوری البرز را قابل توجه دانست و گفت: این مجموعه به عنوان اولین کارخانه صنایع خلاق کشور، ظرفیت و امکانات مناسبی برای فعالیت های مرتبط با تولیدات متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی فراهم‌ کرده است.

 کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com