0  |  0

حمایت شرکت های کوچک از قانون کنترل قدرت غول های فناوری

حمایت شرکت های کوچک از قانون کنترل قدرت غول های فناوری

۱۲ شرکت و سازمان تجاری نامه ای به اعضای کنگره آمریکا ارسال کرده و خواستار پشتیبانی آنها از لایحه ای شده اند که قدرت شرکت های بزرگ فناوری مانند آمازون و گوگل را کنترل می کند.
هفته گذشته ایمی کلوبوچار نماینده مجلس این کشور و قانونگذارانی از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات اعلام کردند نیازمند رای نمایندگان سنا برای تصویب قانونی هستند که اجازه نمی دهد پلتفرم هایی مانند فیس بوک و اپل کسب و کار خود را بر دیگران ترجیح دهند.
اکنون شرکت هایی مانند یلپ، سونوس، دادک داک کو و اسپاتیفای با پشتیبانی از لایحه مذکور آن را اقدامی معتدل و معقول معرفی کرده اند که هدف آن کنترل سواستفاده پلتفرم های بزرگ آنلاین است.
بنیاد فروشندگان کتاب آمریکا، اتحادیه کسب وکارهای مستقل آمریکا و گروه کلکو از دیگر پشتیبانان این اقدام هستند. این درحالی است که آمازون، اتاق بازرگانی و شرکت های بزرگ با لایحه مذکور مخالف هستند.
حامیان لایحه از قانونگذاران خواسته اند آن را تصویب کنند. آنها معتقدند این لایحه قوانین آنتی تراست را مدرن می کند تا شرکت های کوچکتر نیز بتوانند رقابت کنند.
شرکت های بزرگ معتقدند این لایحه سرویس های محبوبی مانند گوگل مپس و آمازون بیسکس را در معرض خطر قرار می دهد و حفاظت از امنیت و حریم خصوصی کاربران را برای شرکت ها سخت تر می کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com