0  |  0

استارت آپ ها، محرک های آینده اقتصاد کشور هستند

استارت آپ ها، محرک های آینده اقتصاد کشور هستند

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران در این نشست، پدرام سلطانی نایب رییس اتاق ایران، با اشاره به نقش ایران در منطقه و تلاش برای توسعه اقتصادی باسرعت بیشتر در سال های آینده، افزایش درصد موفقیت استارت آپ ها را در برقراری فضای صلح برای مردم منطقه بسیار مهم خاطر نشان کرد و گفت: چشم انداز اقتصاد ایران با حمایت از استات آپ ها که توسط نیروهای جوان، تحصیل کرده و کارآمد شکل می گیرد، روشن تر از گذشته خواهد بود.
وی افزود: در این شرایط اتاق ایران همواره از برپایی سیمنارها، کارگاه های تخصصی آموزشی و هرگونه برنامه که در جهت ارتقاء این گونه فعالیت ها در میان بخش های خصوصی کشور باشد حمایت می کند. ما خرسندیم که امروز استارت آپ های موفق، نشان گر پیشرفت و حرکت به طرف مدرن سازی اقتصاد ایران است.
در ادامه مایکل اونگرن اشتانبرگ سفیر آلمان، یکی از وظایف سفارت خانه ها را ایجاد ارتباط بین فرهنگ ها، دانشجویان، بخش های اقتصادی کشورها عنوان کرد و گفت: برقراری دیالوگ دو طرفه بین استات آپ ها و بررسی تجربیات آنها می تواند گام موثری برای تحقق اهداف بلند مدت و تحرک به دیگر فعالان اقتصادی و نخبگان برای تشکیل و هدایت استات آپ های جدید، باشد.
وی گفت: این اولین برنامه ای است که در ایران توسط سفارت آلمان برگزار می گردد، زیرا برلین یکی از هسته های اصلی شروع فعالیت استات آپ ها در کشور آلمان بود و اکنون در تهران چنین روندی در حال شکل گیری است و در نظر داریم تعداد این گونه سمینارها که با هدف ارتقاء سطح دانش و ایجاد ارتباط بین واحد های اقتصادی شکل می گیرد را افزایش دهیم.
در ادامه مدیران دو استارت آپ ایرانی و آلمانی به ارائه گزارش از نحوه شکل گیری و ادامه روند کاری در این مجموعه های موفق پرداختند و در پایان به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: اتاق بازرگانی ایران
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com