0  |  0

همایش کارآفرینی مدرن 3 در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

همایش کارآفرینی مدرن 3 در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

دبیر انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان با اشاره به برگزاری رویدادهای کارآفرینی گفت: دانشجویان با دیدن کارآفرین‌های بزرگ در حوزه علمی خودشان راه ورود به بازار را یاد می‌گیرند و قادر خواهند بود تا مشکل اشتغال را رفع کنند. محمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در مورد همایش "کارآفرینی مدرن 3" اظهار کرد: این رویداد توسط انجمن علمی مهندسی کامپیوتر با همراهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان هر فصل یک‌بار برگزار می‌شود. در واقع کارآفرینی مدرن یک گردهمایی استارتاپی است که در آن از دانش و تجربه یکی از افراد خبره در حوزه IT بهره مند می‌شویم. وی در مورد هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین رویدادهایی، دانشجویان با دیدن کارآفرین‌های بزرگ در حوزه علمی خودشان راه ورود به بازار را یاد می‌گیرند و قادر خواهند بود تا مشکل اشتغال را رفع کنند. دبیر برگزاری همایش "کارآفرینی مدرن 3" اضافه کرد: همه‌ساله این دست رویدادها در سراسر جهان به تعداد بسیاری برگزار می‌شود که حاصل آن افزایش بهره‌وری و پیشرفت است.

بیگدلی تصریح کرد: کارآفرینی مدرن به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود. به این صورت که در بخش اول اشتراک‌گذاری تجربیات و ارایه تجربه با ارزشی توسط سخنران برنامه که به صورت کارگاهی و اینتراکتیو خواهد بود. مهمان برنامه معمولاً یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کارآفرینی را در این بخش برای مخاطبان ارایه می‌دهد و مخاطبان نیز در این مدت می‌توانند سؤالات خود را بر برگه‌های تعبیه شده یادداشت کنند تا در ادامه برنامه از سخنران برنامه پرسیده شود. دبیر انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش دوم مهمانان می‌توانند به شبکه‌سازی با یکدیگر پرداخته و سؤالات خود را به برگزارکنندگان این برنامه تحویل دهند و در بخش سوم، سخنران به تمام سؤالات مهمانان پاسخ می‌دهد. وی در مورد سخنران این همایش گفت: کارآفرینی مدرن میزبان آقای عطا خلیقی مؤسس پرشین‌بلاگ، سرویس اقتصادی-بازرگانی ارانیکو و مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران است که از سال 1380 به صورت حرفه‌ای از فعالان وب ایران محسوب می‌شود. این همایش در روز 12 اسفند 94 در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان از ساعت 16 تا 19 برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com