0  |  0

دو همایش کارآفرینی و استارتاپ و ذهن برتر در بانه برگزار می شوند

دو همایش کارآفرینی و استارتاپ و ذهن برتر در بانه برگزار می شوند

رئیس دانشگاه آزاد بانه در مورد سمینار کارآفرینی و استارتاپ گفت: سمینار کار آفرینی و استارتاپ با هدف آشنایی دانشجویان و علاقه مندان به کارآفرینی و آشنایی بیشتر با روش های کار آفرینی برگزار می شود.
هدایت فتاحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش با حضور استادان کارآفرینی استان، فرزاد خواه یغما، پژمان بابلی، دکتر یوسف محمد کریمی، دکتر جمیل احمدی و دکتر هدایت فتاحی با موضوعات متفاوت در حوزه کار آفرینی برگزار خواهد شد.
فتاحی اظهار کرد: این سمینار روز چهارشنبه نوزدهم اسفند ساعت 10 صبح در سالن مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی بانه برگزار می شود.
** همایش ذهن برتر با حضور مرد حافظه ایران
همایش ذهن برتر با حضور دکتر محمد سیدا مرد حافظه ایران و با هدف آشنایی بیشتر مردم با تقویت حافظه و تغییر الگوهای رفتاری و تغذیه ای ، با همت موسسه خیریه احسان بانه برگزار می شود.
همایش ذهن برتر با موضوع حافظه شگفت انگیز و ذهن قدرتمند بیست و چهارم اسفند ساعت هشت شب در سالن ارشاد اسلامی بانه برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به دفتر موسسه خیریه احسان بانه واقع در بلوار آزادی مجتمع پاسارگاد مراجعه کنند و یا با شماره 34235135 تماس بگیرند.
شهرستان بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com