0  |  1

برپایی بازارچه کارآفرینی همزمان با هفته زن در فردوس

برپایی بازارچه کارآفرینی همزمان با هفته زن در فردوس

حمیده خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و هفته زن، برنامه‌های مختلفی در شهرستان فردوس برگزار می‌شود. وی افزود: غبارروبی مزار مادران شهدا، دیدار رابطان بانوان ادارات با امام جمعه و دیدار با سه تن از مادران شهدای دارای دو شهید از جمله برنامه‌های هفته زن در شهرستان فردوس است.

مسئول کمیسیون امور بانوان و مشاور فرماندار فردوس افزود: برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه در محل هیئت رزمندگان از دیگر برنامه‌های هفته زن در این شهرستان است.

خادمی از برگزاری بازارچه کارآفرینی همزمان با هفته زن در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: این بازارچه به مدت سه روز با همکاری دارالشفای امام حسین(ع) و شهرداری فردوس در محل پارک بانوان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در بازارچه کارآفرینی فردوس، توانمندی، خلاقیت و هنر بانوان این شهرستان به نمایش گذاشته می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com