0  |  1

هدف اقتصاد مقاومتی توسعه کارآفرینی و پیشتازی اقتصاد دانش بنیان است

هدف اقتصاد مقاومتی توسعه کارآفرینی و پیشتازی اقتصاد دانش بنیان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه شورای ادارای استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال گذشته فعالیت 15 شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده بود، خاطرنشان کرد: برای سال جدید ثبت 50 شرکت دانش‌بنیان جدید در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اهدف اقتصاد مقاومتی توسعه کارآفرینی و فعال سازی منابع مالی و پیشتازی اقتصاد دانش بنیان است، یادآور شد: افزایش تولید داخلی نهاده‌ها و کالاهای اساسی، تأمین امنیت غذایی، حمایت همه‌جانبه از صادرات کالا، توسعه مناطق ویژه اقتصادی کشور از دیگر اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی است که خوشبختانه در خرداد ماه امسال نیز سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی نمین شروع می‌شود.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل به برگزاری 13 جلسه اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل در سال گذشته اشاره کرد وگفت: این جلسه‌ها به تناسب در شهرستان‌های استان نیز برگزار شده و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی در سال جدید برنامه مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه کنند.
وی اضافه کرد: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری در 24 بند تدوین شده است که این سیاست‌ها با هدف رشد پویا و بهبود شاخص‌های اقتصادی با رویکرد جهادی و انعطاف‌پذیر به تمامی استان‌ها در شهریورماه سال گذشته ابلاغ شده است.
عزیزی تصریح کرد: خوشبختانه در بخش صنعت پیش‌امکان سنجی 80 طرح در استان اردبیل آغاز شده است که در سال جدید قطعا اقدامات توسعه‌ای در استان اردبیل افزایش یافته و امیدواریم شاهد رونق اقتصاد استان اردبیل باشیم

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com