0  |  0

اختصاص200 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای حمایت از شركت های دانش بنیان

اختصاص200 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای حمایت از شركت های دانش بنیان

نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی بند الحاقی تبصره 4 بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 كل كشور را با 157 رای موافق، 13 رای مخالف، 3 رای ممتنع از 213 نماینده حاضر تصویب كردند.
بر اساس تبصره 4 بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 كل كشور، معادل ریالی مبلغ دویست میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی بابت حمایت از شركت های دانش بنیان خصوصی و تعاونی اختصاص می‌یابد، مبلغ ارزی مذكور برای صندوق توسعه ملی بازگشت از منابع محسوب می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در بند الحاقی تبصره 4 بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 كل كشور تصویب كردند كه در سال 1395 مبلغ پانصد میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی در اختیار بانك كشاورزی قرار می گیرد، تضمین اعتبارات مذكور بر عهده دولت است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com