0  |  0

تقویت صندوق کارآفرینی امید

تقویت صندوق کارآفرینی امید

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشوراز تقویت صندوق کارآفرینی امید در کشورخبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد امین سازگار نژاد در سفر به شهرکرد در خصوص خدمات ارائه شده به کارآموزان فنی و حرفه‌ای در سطح کشور، گفت: یکی از فعالیت‌های مهم سازمان تقویت صندوق کارآفرینی امید است که در صدد است کسانی که پس از کسب مهارت درآموزشگا‌ه‌ها امکان تعریف شغل در قالب‌هایی همچون تعاونی یا شرکتی دارند، شناسایی و پشتیبانی شوند.
وی افزود: در خصوص کاهش برخی از نیازمندی‌های بازار با کسب مهارت‌های لازم، می‌توان از تحرک بخشی به آموزش‌های مهارتی و تقویت بخش خصوصی بهره برد.
و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: امسال بر اساس بازارکار می‌‎توان دوهزار و 500 رشته را در سازمان فنی‌حرفه‌ای آموزش دهیم.
سازگار نژاد به اهمیت ارائه آموزش به عشایر اشاره وخاطر نشان کرد: بانوان بیشترین متقاضی آموزش در عشایر هستند که در تلاش برای ارائه این آموزش‌ها به مناطق کوهستانی و صعب العبورتوسط وسیله کمک‌داری به این مناطق هستیم..
وی مهم‌ترین مشکل فنی و حرفه‌ای استان را نامعلوم بودن سفارش بازار کار اعلام و اضافه کرد:حذف رشته‌های موازی در استان، ارتقاء کیفیت آموزش، ایجاد زمینه انتقال مهارت‌آموزی به دورترین مناطق استان ، از جمله راه‌کارهای افزایش کیفیت سطح مهارتی فنی حرفه‌ای است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com