0  |  0

کارآفرینان نیاز به شبکه سازی دارند

کارآفرینان نیاز به شبکه سازی دارند

کوروش خسروی در نخستین جلسه کمیسیون آموزش در سال 95 اظهار کرد: در این راستا کمیته شبکه سازی ذیل کمیسیون آموزش تشکیل شده تا با شناسایی کارآفرینان و شرکت‌های اقتصادی مرتبط زمینه توسعه کسب و کار فراهم شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی طی روزهای 23 الی 25 اردیبهشت در اصفهان گفت: در این جشنواره نشست‌های آشنایی کارآفرینان و سرمایه گذاران با هدف شبکه سازی تشکیل می‌شود.
هم‌چنین علی سلیمانی، دبیر کمیسیون آموزش اتاق در این جلسه گفت: در سال گذشته کمیسیون فعالیت‌هایی از قبیل انجام مطالعات تطبیقی از سایر اتاق‌ها درخصوص انتقال تکنولوژی آموزشی، استفاده از توانایی بالقوه آموزش وپژوهشی تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استان، تدوین استراتژی کمیسیون و ایجاد اکوسیستم کارآفرینی بر مبنای مطالعات تطبیقی از اتاق‌های موفق سایر کشورها انجام داده است.
وی توافق در خصوص استفاده از ظرفیت‌های آموزش‌های صنعت و دانشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت‌های ایالت باواریای جمهوری فدرال آلمان را از دیگر فعالیت‌های این کمیسیون برشمرد.
سلیمانی با اشاره به فعالیت‌های کمیته‌های آموزش و بهره‌وری، هماهنگی راهبردی پژوهشی و فناوری، ارتقا فرهنگ کار و خلاق کسب و کار، کسب و کار دانش بنیان و ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: ایجاد کمیته شبکه سازی برای حل بخشی از مشکلات اعضای اتاق برای شناسایی افراد متخصص ذیل کمیسیون تشکیل شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری دانشجوبان ایران
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com