0  |  0

شعار امسال ITU ، کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی

شعار امسال ITU ، کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمد رضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات،‌ گفت:‌ براساس اطلاعیه مندرج در سایتITU ،کارآفرینان حوزه­ ی ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ استارتاپها و شرکتهای کوچک و متوسط(SMEها) نقش ویژه و مرتبطی در تضمین رشد اقتصادی به شیوه ای پایدار و فراگیر دارند. آنها با پتانسیل منحصر به فردشان برای ایجاد تاثیر طولانی مدت در اقتصاد جهانی، منطقه ای و ملی، در توسعه راه حل های نوآورانه و ICT محور در تلاشند و همچنین در اقتصاد دانش بنیان فعلی به عنوان منبع مهم مشاغل جدید، به ویژه برای جوانان شناخته می شوند.
وی اظهارکرد: موضوع WTISD-2016 درخصوص شکوفا کردن پتانسیل ICT ها برای نوآوران و کارآفرینان جوان، شرکتهای کوچک و متوسط و استارتاپهای نوآورانه و مراکز فناوری به عنوان پیشرانان راه حل های نوآورانه و عملی برای تسریع پیشرفت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار بین المللی، با تمرکز بر شرکتهای کوچک و متوسط از کشورهای در حال توسعه؛ در راستای فعالیت های ITU است.
فرنقی زاد تصریح کرد:با توجه به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و نقش ICT در توسعه همه جانبه کشور می توان ازاین حوزه برای اشتغالزایی و تولید ثروت ملی استفاده بیشتری کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وزارت ارتیاطات و فناوری اطلاعات
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com