0  |  0

2500 مددجوی کمیته امداد در دوره‌های کارآفرینی شرکت کردند

2500 مددجوی کمیته امداد در دوره‌های کارآفرینی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، "حسین دشتی" در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از مجموع دوره‌های برگزار شده 95 نفر در بخش کشاورزی، 574 نفر در دامپروری، 463 نفر در صنایع دستی، 78 نفر در فعالیت‌های صنعتی و معدنی و 1257 نفر نیز در بخش خدمات در دوره‌های کارآفرینی شرکت کردند.
به گفته وی، 1408 نفر از شرکت کنندگان در دوره های کارآفرینی مددجوی زن و بقیه مرد بوده‌اند.
وی با بیان اینکه 897 نفر از شرکت کنندگان در این دوره‌ها از فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد بودند، ادامه داد: کلاس‌های کارآفرینی با همکاری جهاد دانشگاهی و مراکز کارآفرینی استان برای مددجویان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار برگزار شده است.
دشتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این کلاس‌ها در رشته‌های مختلف توسط مدرسین کارآفرینی و اساتید دانشگاه برگزار شده و به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا شده است.
وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را ایجاد آمادگی کارآموزان به منظور اشتغال و تزریق روحیه خودباوری و خود اتکایی عنوان کرد و یادآور شد: مددجویان بعد از اخذگواهینامه مهارت کارآفرینی می توانند برای اخذ وام خوداشتغالی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مراجعه و تسهیلاتی از 5 تا 15میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان تاکید کرد: دوره‌های آموزشی کارآفرینی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌های شغلی مددجویان برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com