0  |  0

برپایی دومین استارتاپ ویکند در بجنورد

برپایی دومین استارتاپ ویکند در بجنورد

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌ شمالی از برپایی دومین استارتاپ ویکند در مرکز استان از تاریخ 29 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
مجتبی نجفی اظهار کرد: از فردا 14 اردیبهشت ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی و 23 اردیبهشت نیز در فرهنگسرای شهروند این استان، دو پیش رویداد استارتاپ ویکند برپا خواهد شد.
نجفی با ذکر این که به احتمال فراوان محل برپایی این استارتاپ ویکند در فرهنگسرای شهروند بجنورد باشد، افزود: افراد و جوانان خلاق در این استارتاپ ویکند با تم دانشجویی و با موضوع عمومی ایده پردازی می‌کنند.
وی با اشاره به حضور 150 نفر در این برنامه علمی، عنوان کرد: این تعداد از افراد در گروه‌های 15 نفره تقسیم بندی شده و به ارائه طرح و ایده خواهند پرداخت.
وی یادآورشد: استارتاپ ویکند رویدادی است که افراد و جوانان صاحب ایده و کارآفرین را در یک محیط پویا گرد هم می‌آورد تا در سه روز متوالی به رقابت و عملی ساختن ایده‌های خود برای وارد شدن به بازار واقعی کسب و کار بپردازند.
نجفی با اشاره به حضور کارآفرینان، دانشگاهیان، نخبگان، صاحبان ایده در این استارتاپ ویکند، گفت: در این نشست جوانان و صاحبان ایده در قالب تیم‌هایی به صورت فشرده از آموزش‌های لازم و مدل‌های مختلف کسب و کار برخوردار می‌شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com