0  |  0

کارآفرینی 3000 کرمانشاهی در حوزه اقتصادمقاومتی

کارآفرینی 3000 کرمانشاهی در حوزه اقتصادمقاومتی

منصور فتاحی اظهار کرد: هدف بسیج سازندگی در راستای کارآفرینی و ایجاد مشاغل‌خانگی و استفاده از نیروهای بومی و محلی بسیار مهم است.
وی ادامه داد: اگر امروز بسیج سازندگی در هر نقطه‌ای از کشور یک کارگاه تولیدی مانند کارگاه تولید قارچ یا مزرعه پرورش ماهی راه‌اندازی می‌کند زمینه اشتغال را تنها برای یک فرد فراهم نمی‌کند بلکه درصدد تکمیل کردن نقشه‌های اقتصادمقاومتی گام بر‌می‌دارد.
رئیس بسیج سازندگی کرمانشاه تلاش برای رفع محرومیت در مناطق روستایی را از دیگر اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از خانه عالم و مسجد روستای سیاه‌بید، بهسازی و مرمت 560 خانه مسکونی افراد نیازمند، ساخت 26 مدرسه توسط 14 هزار جهادگر در راستای اردوهای جهادگری، بهسازی و نوسازی 486 مدرسه در غالب طرح هجرت، ویزیت رایگان و توزیع دارو در مناطق محروم بخشی از فعالیت‌های بسیج سازندگی استان کرمانشاه است.
این مسئول از بازدید از پروژه‌های نیمه تمام در روستا‌های چالابه و نادر‌آباد خبر داد و گفت: کار اتمام 830 طرح عمرانی و اقتصادی در سال 94 انجام شده است که تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
فتاحی تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصادمقاومتی سال گذشته به سه هزار نفر آموزش کار‌آفرینی داده شده است که برای یک هزار و 700 نفر شغل ایجاد شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com