0  |  0

طرح فرهنگ سازی کارآفرینی و تعاون

طرح فرهنگ سازی کارآفرینی و تعاون

برنامه جامع فرهنگ‌سازی کارآفرینی و تعاون بصورت پایلوت در خراسان شمالی اجرا می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: این طرح در 4 کمیته نونهالان، دانش‌آموزی، فارغ‌التحصیلان و گروه‌های خاص اجرا می‌شود.
حسن نوری افزود: برنامه جامع فرهنگ‌سازی کارآفرینی و تعاون با هدف آشنایی افراد با بازار کار، تقویت همکاری گروهی و ایجاد خلاقیت و همچنین توجه به دهک‌های پایین درآمدی با حمایت‌های بازاریابی تا پایان خرداد ادامه دارد.
وی بابیان اینکه یکی از چالش های حوزه کار آشنا نبودن متقاضیان مشاغل مختلف با قوانین مربوطه است گفت: در صورتی‌که نتایج این طرح که به‌ صورت پایلوت در استان خراسان شمالی در حال اجراست، رضایت ‌بخش باشد در سایر استانها نیز اجرا می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com