0  |  0

شناسايي فرصت هاي جديد سرمايه گذاري سرفصل جديد دوازدهمين جشنواره ملي فن‌آفريني شيخ‌بهايي

شناسايي فرصت هاي جديد سرمايه گذاري سرفصل جديد دوازدهمين جشنواره ملي فن‌آفريني شيخ‌بهايي

رييس دوازدهمين جشنواره ملي فن ‌آفريني شيخ بهايي با اشاره به اينكه تجمع بزرگ فعالان حوزه فناوري و نوآوري ماموريت اصلي برگزاري اين رويداد است، گفت: شناسايي فرصت‌هاي جديد سرمايه‌گذاري در عرصه فناوري از سرفصل‌هاي تازه اين جشنواره است. مهدي كشميري افزود: محور اصلي جشنواره ملي فن ‌آفريني شيخ بهايي شركت‌هاي دانش بنيان و كارآفريني در شركت‌هاي دانش بنيان در نظر گرفته شد و مأموريت اصلي اين جشنواره نيز فرهنگسازي اين مقوله بود و امسال نيز با مشاركت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوري و اقتصاد دانش بنيان معاونت علمي ترويج و فرهنگ سازي اين امر را داريم.
وي بيان كرد: در زماني كه اين جشنواره فعاليت خود را آغاز كرد كارآفريني مبتني بر علم و فناوري در جامعه شناخته شده نبود و جشنواره در معرفي اين عرصه نقش بسزايي داشته است، امروز با توجه به عمومي شدن و شناخته شدن اين مفهوم، درماموريت جشنواره تغيير ايجاد كرده‌ايم و مأموريت اصلي اين جشنواره را تجمع فعالان حوزه فناوري و نوآوري در نظر گرفته‌ايم، به همين دليل سرفصل‌هاي جديد را براي جشنواره در نظر گرفته‌ايم.
كشميري با اشاره به حمايت‌هاي ويژه معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي گفت: معاونت علمي و فناوري رئيس جمهوري از جمله حاميان اصلي برگزاري اين جشنواره محسوب مي‌شود، چنانچه در پنج سال گذشته نيز حمايت‌هاي تاثيرگذاري را از اين معاونت دريافت كرده‌ايم، همچنين هر ساله تسهيلات قابل‌توجهي از سوي معاونت علمي براي برگزيدگان اين جشنواره در نظر گرفته مي‌شود.
وي با اشاره به تأثيرجشنواره ملي فن‌ آفريني شيخ بهايي برفرآيند تبديل ايده به محصول، بيان كرد: هم‌نشيني سرمايه گذار و صاحب ايده كه دراين جشنواره بايد پررنگ باشد، مي‌تواند صاحبان ايده را درمسير رسيدن به بازار محصول كمك شاياني كند، اين نكته‌اي است كه در اين جشنواره بايد بر روي آن تمركز كرد و به آن اميدوار هستيم.
دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي 23 تا 25 ارديبهشت ماه سال جاري با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در اصفهان برگزار مي شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com