0  |  0

شماره اول مجله «فناوری مهر» منتشر شد

شماره اول مجله «فناوری مهر» منتشر شد

به کوشش گروه دانش و فناوری خبرگزاری مهر، اولین شماره مجله «فناوری مهر»، با مطالب متنوعی شامل گفتگو، گزارش و یادداشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره اول مجله «فناوری مهر»، شامل مطالب متنوعی پیرامون مباحث علم و دانش، فناوری اطلاعات و فناوری های نوین و ... در قالب های گزارش، گفتگو و خبر منتشر شد.

در شماره نخست مجله «فناوری مهر» پرونده ویژه ای درباره اقتصاد دانش بنیان منتشر شده است که در این پرونده گزارش هایی درباره برترین اقتصادهای دانش بنیان، گردش مالی میلیاردی شرکت های دانش بنیان ایرانی، برنامه وزارت علوم برای دانش بنیانی ها به چشم می خورد.

گفتگو با پرفسور مجید سمیعی استاد جراح مغز و اعصاب و مصاحبه خواندنی با استفان هاوکینگ از جمله مصاحبه های جالب توجه این شماره است.

گزارشی از دانشمندان ایرانی، مهمترین رتبه های ایران در علم و دانش دنیا، جزئیات ۱۰ رویداد علمی جهان از جمله گزارش هایی است که در این شماره منتشر شده است.

دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قیمت اینترنت، رصد فضای مجازی و محبوب ترین گوشی ها موبایل از دیگر موضوعاتی است که در حوزه فناوری اطلاعات در این شماره به آن پرداخته شده است.

شماره اول مجله فناوری مهر را می توانید از طریق زیر دریافت کنید؛

 
دریافت فایل

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com