0  |  0

نخستین دوره «استارت آپ ویکند» در استان لرستان برگزار می‌شود

نخستین دوره «استارت آپ ویکند» در استان لرستان برگزار می‌شود

حمزه امیری اظهار داشت: رویداد استارت ویکند (شهر الکترونیک) از 29 تا 30 اردیبهشت‌ماه برای نخستین‌بار در استان لرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان استان لرستان مجوز برگزاری این رویداد را از مرکز شتاب‌دهی و نوآوری پارک علم وفناوی اخذ کرده است افزود: هدف از برگزاری رویداد استارت آپ شهر الکترونیک ارائه و هدایت ایده‌ها و توانمندسازی برای ایجاد کسب‌وکار و کارآفرینی در استان است.
رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان بابیان اینکه این رویداد با حضور دانشجویان و دانش آموزان ایده پرداز استان در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود عنوان کرد: شرکت عموم مردم در این رویداد آزاد است بنابراین ایده پردازان رشته‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Swlorestan.ir ثبت‌نام کنند.
وی خاطرنشان کرد: از امروز ثبت‌نام برای شرکت در رویداد استارت آپ شهر الکترونیک آغاز شده و تا بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد؛ ثبت‌نام تنها تا روز دوشنبه به‌ صورت رایگان است و پس‌از آن 50 هزار تومان دریافت می‌شود.
امیری آغاز برگزاری این رویداد را ساعت 16 روز بیست و نهم اعلام کرد و گفت: با بنیاد نخبگان استان با همکاری پارک علم و فناوری، دانشگاه لرستان، دانشگاه پیام نور، شهرداری خرم‌آباد، جهاد دانشگاهی، فن بازار و استانداری لرستان این رویداد را برگزار می‌کند.
وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد نخبگان، دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری نوزدهم اردیبهشت یک کمپ ایده در دانشگاه لرستان و بیستم اردیبهشت یک کمپ ایده در دانشگاه پیام نور استان برگزار و ایده‌های برگزیده به رویداد اصلی استارت تاپ شهر الکترونیک راه پیدا می‌کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com