0  |  0

کسب رتبه دوم کشوری در طرح ملی کآشف

کسب رتبه دوم کشوری در طرح ملی کآشف

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: طرح ملی کآشف، با هدف تربیت مربیان کارآفرین و با حضور 60 نفر از مربیان استان های خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، اصفهان، و چهارمحال و بختیاری، به مدت 2 روز در سازمان دانش آموزی شهرکرد برگزار شد.
بهروز امیدی افزود: چهارمحال و بختیاری در این طرح ملی، رتبه دوم کشور و شهرستان بن از توابع این استان، در بین مناطق کشور، رتبه اول را کسب کرد.
وی، با بیان اینکه طرح کآشف با هدف بررسی هفت ویژگی اساسی كارآفرینی شامل استقلال طلبی، منبع كنترل درونی، انگیزه پیشرفت، پشتكار، ریسک پذیری، كنجكاوی و خلاقیت برگزار شد، گفت: این طرح در محک خلاقیت های دانش آموزان و همچنین شاداب سازی مدارس نقش مهمی دارد.
امیدی اضافه کرد: اجرای این طرح زمینه ای را فراهم می کند تا مربیان و معلمان، فعالیت های خود را به سمت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان سوق دهند.
وی تأکید کرد: محتوای کتاب های درسی هم باید رویکرد کارآفرینی داشته باشد.
گفتنی است: طرح ملی کآشف (کشف، ارزیابی و آماده سازی شایستگی های فردی در حوزه کسب و کار و کارآفرینی)، با همکاری وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، دانشگاه تهران و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی اجرا می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com