0  |  0

اعطای تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان

اعطای تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در کاشان با بیان اینکه حدود 8 هزار شرکت، درخواست دانش بنیان شدن را دارند گفت: از این تعداد 2 هزار و 300 شرکت، مجوز دانش بنیان را از معاونت علمی ریاست جمهوری گرفته اند.
بهزاد سلطانی افزود: حدود 2هزار طرح از 2هزار و 300شرکت دانش بنیان برای گرفتن وام به صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه شده که هزار طرح بررسی و نهایی شده و مبلغ وام آن در مجموع 900میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب بازپرداخت 4 و یا 12 درصد است که بسته به طرح از میزان 30 میلیون تومان تا 20 میلیارد تومان به طرح های شرکت های دانش بنیان تعلق گرفته گفت: این طرح ها تا یک و یا دو سال دیگر به نتیجه می رسد که در اقتصاد مقاومتی کشور نقش اصلی و اول را دارد.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور با بیان اینکه روزانه هفت تا 10 طرح جدید به صندوق ارائه می شوند، افزود: هم اکنون حدود 500 شرکت دانش بنیان به صندوق طرح داده اند که میزان هزار و 850 میلیارد تومانی وام درخواستی طرح ها در حال بررسی است.
سلطانی گفت: این تسهیلات برای تأمین دفاتر کاری، اجاره به شرط تملیک، توانمند سازی شرکت ها برای صادرات، لیزینگ، سرمایه در گردش، انتقال فناوری و سرمایه ثابت برای تولید به شرکت های دانش بنیان در 4 یا 6 مرحله بسته به میزان پیشرفت کار پرداخت می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com