0  |  0

تحول چشمگیر در صنعت بیمه در پساتحریم

تحول چشمگیر در صنعت بیمه در پساتحریم

به گزارش ایسنا، محمود امراللهی  درحاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای بیمه ایران با اشاره به برداشته شدن تحریم ها پس از توافقات هسته ای اظهار کرد: با رفع تحریم ها فضای جدیدی درعرصه بین المللی به روی ایران گشوده خواهد شد و ما دوران تازه ای را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون سرمایه گذاران خارجی به منظور سرمایه گذاری در حوزه های مختلف آماده ورود به ایران هستند و ما باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.رییس هیات مدیره بیمه ایران تاکید کرد: به طور حتم با ورود سرمایه گذاران خارجی در عرصه های اقتصادی کشور به ویژه درصنعت بیمه تحول چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، امراللهی گفت: برای آنکه بتوانیم خدمت گذار خوبی درعرصه بیمه گری باشیم باید فرصت ها و تهدیدات را به خوبی شناسایی کنیم تا بتوانیم از این تحولات سربلند بیرون بیاییم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در فضا و در دنیای رقابتی بسر می بریم، ادامه داد: برای باقی ماندن دراین فضا ابتدا باید با ابزار مناسب خود را تجهیزه کرده و سپس با استفاده از تکنولوژی به روز شویم تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه به عقد بزرگترین قرارداد بیمه ای کشور بین این مجموعه و بنیاد شهید اشاره کرد وگفت: مشکلات زیادی برای خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران رو داریم که امیدواریم بتوانیم با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه ها این مشکلات را کاهش و به حداقل برسانیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com