0  |  0

نقش آفرینی «ایفیک» در دوران پساتحریم

نقش آفرینی «ایفیک» در دوران پساتحریم

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت سرمایه گذاری‌های خارجی ایران با حضور معاون بانک، بیمه و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی وزارت اقتصاد در محل این شرکت برگزار شد.

محمد پاریزی در این مراسم که با حضور مدیران و کارکنان شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران برگزار شد، با اشاره به تاکید وزیر اقتصاد در خصوص تعیین استراتژی "ایفیک" در آینده گفت: ایفیک در استراتژی خود برای آینده تغییر نگاه و سیاست‌هایی که دولت دنبال می کند را مدنظر قرار خواهد داد.

پاریزی در همین خصوص استمرار سیاست‌های گذشته و یا رشد پایدار بلند مدت را به عنوان گزینه های دولت برای سیاست‌های اقتصادی کشور در دوران پساتحریم نام برد.وی در ادامه تصریح کرد: در سخنرانی اخیر رئیس جمهور، این موضوع با مردم در میان گذاشته شد تا مردم بدانند دولت چه برنامه هایی برای رسیدن به رشد پایدار دارد.

وی در پایان گفت: با توجه به سیاست های اقتصادی دولت، امیدواریم شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک) بتواند به عنوان یکی از ارکان اصلی وزارت اقتصاد در دوره پسا تحریم نقش آفرین اصلی باشد.

در ادامه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران ضمن تشریح برنامه های آتی این شرکت گفت: ایفیک در شرایط پساتحریم یکی از مهمترین ابزارهای جمهوری اسلامی ایران برای توسعه اقتصادی و گسترش روابط اقتصاد بین الملل کشور است.

زرگری افزود: الزامات ما در اقتصاد مقاومتی یک وظیفه و مسئولیت مضاعفی را در این دوران بر عهده ما نهاده است.وی در عین حال خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران نقش کلیدی در توسعه بخش های خصوصی و حتی عمومی غیردولتی در کشور دارد.

در این جلسه با تقدیر از زحمات میرسعید نیکزاد لاریجانی رئیس سابق ایفیک حکم ریاست فرهاد زرگری به امضای وزیر اقتصاد اعطاء شد.پیش از این نیکزاد لاریجانی در حکم جداگانه ای از سوی وزیر اقتصاد به عنوان معاون امور حقوقی و مجلس این وزرتخانه منصوب شده بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com